木禾

存在的时间。

Marry Me - Train

觉得这首情歌好好听啊,Marry Me......就是喜欢这种温暖而又安静的曲调,这个时候往往会想:这首歌用来求婚好合适啊

sweetest:

Train是一个来自美国加利福尼亚州旧金山的摇滚乐队,成立于1994年,曾荣获3座格莱美奖。《Marry me》是2009年专辑中的一首。歌中唱到对我而言,说永远也不算长久,感觉你我曾相知相伴很久,如今忘掉一切凡尘俗事,我们不会让他们知晓,但只剩下一件事必须去做,如今重担已经挑起,真爱确实改变了我,嫁给我吧,从今往后,朝夕相伴,虽然我曾在这间咖啡屋紧张兮兮向你问好,说你愿意吧。Train乐队歌声能感染到每个人,听后深情眷恋,感受这温暖的幸福时光。

 

 《Marry me》歌词: 

 

   嫁给我 

 

Forever can never be long enough for me

 

 对我而言,说永远也不算长久

 

Feel like I've had long enough with you

感觉你我曾相知相伴很久

Forget the world now we won't let them see

如今忘掉一切凡尘俗事,我们不会让他们知晓

But there's one thing left to do

但只剩下一件事必须去做

Now that the weight has lifted

如今重担已经挑起

Love has surely shifted my way

真爱确实改变了我

Marry Me

嫁给我吧

Today and every day

从今往后,朝夕相伴

Marry Me

嫁给我吧

If I ever get the nerve to say Hello in this cafe

虽然我曾在这间咖啡屋紧张兮兮向你问好

Say you will

说你愿意吧

Mm-hmm



Say you will

说你愿意吧

Mm-hmm



Together can never be close enough for me

对我来说,说相依相偎也不够亲密

Feel like I am close enough to you

感觉我与你两心相印亲密无间

You wear white and I'll wear out the words I love

你身着洁白婚纱,我对你的爱无以言表

And you're beautiful

你美丽动人

Now that the wait is over

如今犹豫徘徊已经结束

And love has finally shown her my way

我最终以自己的方式向她表明了真爱

Marry me

嫁给我吧

Today and every day

从今往后,朝夕相伴

Marry me

嫁给我吧

If I ever get the nerve to say hello in this cafe

虽然我曾在这间咖啡屋紧张兮兮向你问好

Say you will

说你愿意吧

Mm-hmm



Say you will

说你愿意吧

Mm-hmm



Promise me

请给答应我

You'll always be Happy by my side

你在我身边将永远幸福快乐

I promise to Sing to you

我答应为你歌唱

When all the music dies

当一切音乐都消逝了的时候

And marry me

嫁给我吧

Today and everyday

从今往后,一生一世

Marry me

嫁给我吧

If I ever get the nerve to say hello in this cafe

虽然我曾在这间咖啡屋紧张兮兮向你问好

Say you will

说你愿意吧

Mm-hmm



Say you will

说你愿意吧

Marry me

嫁给我吧

Mm-hmm


 

 

评论

热度(322)

©木禾 | Powered by LOFTER